İlkokuldan arkadaşımın amcığını şenlendirdim.

Uzun zamandır görüşmediğim ilk okul arkdaşımı fesbuktan ekledim. İki gün aradan sonra kabul etti ve muhabbet etmeye başladık, eskilerden konu açıldı ilk okulda bunu kankasıyla biz sevgiliydik onu görüyormusun dedim ve oda hayır uzun zamandır konusmuyoruz ve sende konusma diyerek biraz sert çıkıstı biraz daha muhabbetten ssonra müsait olursan bi çay imeye buyur gel sana ellerimle taze bi tavşan kanı çay yapayım dedim oda aslında benımde evde canım sıkılıyor musaıtsen hemen gelebılırım dedı.

Kaçarmı gel tabi müsaitim diyerek bizim köşedeki bakkalın ismini verdim orda seni bekliyorum diyerek üzerimi şık giyip dısarı cıktım bakkaldan bi sigara aldım ve basladım beklemeye üç beş dakka geçti ve arkadaşım geldi elini uzattı selam verdim yanagımdan ufak bı opucuk aldı hadı gıdelım dedı. türk porno eve girdik bi çay koydum beklıyorduk demlensın dıye ona komık vıdeolar acıyordum kahkaha atıyorduk bıraz gectı sevgılın varmı dedı hayır yok gerek yok dıyerek guldum. neden ki dedi ihtiyaclarını nasıl karsılıyorsun dedi kızarmıstım bi an sustum cekınmene gerek yok bız eskı dostuz dedı ve guldu ıyıkı varsın dıyerek cayı aldım geldım bı bardak doldurup ıkram ettım cok hosuna gıttı marıfetlısın dıyerek sırıttı :P boynunu koklamamı ıstedı nedenını sordum yeni dus jelı almıs da kokusu nasılmıs kokladım gercekten etkıleyıcı bı kokusu vardı benım ufaklık uykudan uyanmaya baslamıstı ıcımden dur sakın ol dedım bı anda benı gıdıklamaya basladı kahkaha atıyordum sonra bende onu gıdıklamaya basladım tuttum yataga attım ve uzerıne cıktım koltuk altlarını karnını ayaklarını her tarafını gıdıklıyor kahkaha uzerıne kahkaha atıyordu göbeği açıldı biraz okşadım ve elimi aşarıya dogru kaydırırken dur yapma çay içelim biraz muhabbete devam edelim dedi olur dedim zorlamadım bırer barday cay doldurduk ne dese iyi ne kadar sıklıkla ilişkiye girersin dedi bende haftada bi kere olmasada en kötüsü iki haftada bir dedim kimle dedi kim denk gelirse diyerek güldüm ( : muhabbet güzel gidiyordu dudaklarıma yapıstı belkı bır saat sevıstık goguslerıne elledıkce dudaklarımı daha sert opuyor, ben hemen bi hd porno video açtım. Ordan 3-5 taktik kapalım diye.

Benı cıleden cıkartıyordu izin verirsen sana neler yapmak isterim dedim ve ne dedi geç yataga geliyorum dedim ve üzerimi çıkartıp axeparfümümü sıkıp yanına gittim altımda sort vardı bunu soymaya basladım anadan dogma kaldı kucagıma alarak memelerını yalamaya basladım bi elimi hafifce amcıgına götürüp ufak ufak ellemeye basladım.Oda ne her taraf sırılsıklam olmus zevkın en basındaydık ben senı sen benı yala dedım oda tamam dıyerek yaragımı yalamaya basladı bende onun amını yalıyordum ben yaladıkca o gırtlagına kadar alıyordu ve bosalmıstım o devam edıyordu bende yalamaya devam ettım gel dedım bacaklarını omzuma aldım ve yaragın kafasını amcıgına sürtmeye başadım kafasını biraz sokar gibi yapıyordum ama sokmuyordum bes altı dk boyle yaptım ve bi titremeyle şiddetli bi boşalma yaşamıştı it gibi titredi amk :D buneya diz çök biraz daha yala dedim biraz daha yaladıktan sonra domalttım ve götünden yavaş yavaş girmeye başladım kafası girmişti zar zor bi çıglık geldi apartman inliyordu rokettube neredeyse yavaş yavaş sonua kadar soktum yavaş yavaş ileri geri derken çıglıklar arttıkça iştahım artıyor ve hızlanıyordum yoruldum pozısyon degıstırmemız gerekıyordu uzerıme cık dedım ve bırazda o gıt gel yaptı cok hızlı yapamıyordu ben bıraz dınlendım kendıme geldım yataga oturdum gel dedım kucagıma aldım yaragı ıcıne sokarak ayaga kalktım ayakta biraz sikiştik tam boşalıcaktım bunu yataga attım ve göğüslerine sürttürerek boşaldım.

çok tadmin olmuştum tekrar içine soktum kucagıma alarak bundan sonra herzaman gelebilirsin çay içmeye diyerek güldüm oda hergün olmasada iki günde bir zaten gelicem dedi ve sevişmeye devam ettik saat geç olmustu babam eve gelicekti durumu anlattım bende gideyim artık dedi üzerimizi giyindik ve arkadaşımı yolcu ettim ordan dusa girerek bittti ne yazayım daha ak asdfg

otobüste ki sex maceram

hergün iş yerine gitmek için bir sürü yol katetmek zorunda kalıyorum, oturduğum semt iş yerine biraz uzak olduğu için günlük o yolu ve yolun sürptizlerini çekmez zorundayım. istanbulda oturanlar bilir ki buranın trafiği yani düşman başına deyim ben size. şuan sitenizde ki ulaşım araçlarında yaşanan türk porno hikayelerin bazılarından etkilenerek bu hikayeyi yazmaya karar verdim.

otobüste genelde en arka koltuğa geçerim ve kimi zaman müzik dinleyerek yolculuk ederim kimi zamanda ve otobüste pek kimse olmadığı zamanlarda ki bu genelde pek mümkün olmuyor ama mobil porno sitelerinde dolaşarak yolculuk etmesini severim. yani otobüste o kadar saat boş boş oturmak insanı deli ediyor hele ki ayaktaysanız. bu hikayemin yaşandığı an ben ayatktaydım ve otobüs hıncahıç doluydu. müzik dinlemek yerine nedense o gün canım porno izlemek istiyordu ve etrafta ki insanların bana bakmadığından emin olduğum bir anda cep telefonumdan bir Liseli porno sitesine girerek güzel bir video izlemeye başladım.

o ara yanımda duran kadının benimle beraber telefonumdan porno izlediğini fark ettim ve bir anda elim ayağıma dolaşmış bir şekilde telefonu kapattım, ne olduysa ondan sonra oldu , kadın yanımda dururken önüme geçti ve yavaş yavaş kimseye belli etmeden bana doğru yaklaşarak kalçasını sikime sürtmeye başladı.

zaten onun beni takip ettiğini anladığım anda uyarılan sikim kalçalarının bana sürtmesiyle daha da sertleşmişti ve pantolonun üzerinden gayet açık belli oluyordu. o an yaşadıklarım mobil porno izlemekten çok daha heyecanlıydı ve bir süre sürtünen kadın elini sikime atıp çok yavaş hamlelerle sikimi okşamaya başladı. olanlar beni o kadar tahrik etmişti ki kendimi tutamadım ve pantolonuma boşaldım. kadın ıslaklığı çok geçmeden fark etti ve yüzünü bana doğru dönerek gülümsedi sonra telefonumu istedi.

telefonuma kendi numarasını kaydederek beni ara dedi ve iki durak sonra indi. şimdi otobüs fahişemi aramak için fırsat kolluyorum :)

Escort İzmir Bayan Galerilerimiz

Hayatımızın bazı dönemlerinde öyle farklılıklar ister ve ararız ki bunun adına kaçamak demek belki de abartılı bir yaklaşım olabilir. Günün yâda haftanın stresini üzerimizden atmak için çok farklı bir hayaller gerçekleştirmemiz gerekir. İşte bu amacı ancak sıcak bir gece giderebilir. Bu kapsamda refakat hizmeti veren escort İzmir bayanlardan faydalanmak en doğru seçeneklerden birisi olacaktır. Sitemizde bu ihtiyaca cevap vermek adına oluşturulmuş bir ilan sitesidir.

Hayatın bunaltan anları ve devamlı monoton yaşantısının arasında hangimiz bir yenilik yâda hoş bir kaçamak istemez ki? Bu kaçamağın renkli bir geceyle noktalanması daha da özel bir deneyim olacaktır. Öyleyse tek seçenek kalıyor. Tabi ki bir escort İzmir bayan. Çünkü izmir escort kizlar‘ın asıl maksatları sadece geceyi renklendirmek değil aynı zamanda müşterilerinin eksik kalan yanlarını tamamlamaktır. Bu nedenle de daha çok kendilerine gösterdikleri hassasiyetle dikkat çekerler. Oldukça bakımlı ve temiz bayanlardır escort İzmir bayanlar.

Hayatın her noktalarında eşlik ederler dedik. Nedir bu alanlar. Mesela bir yemek bile birçok eksikliği kapatabilecektir. Çünkü birçoğumuz oldukça bakımlı, kültürlü ve genç bir bayanla yemek yerken dahi gevşemeye başlarız. Buluştuğumuz escort İzmir bayan bu yemek esnasında hem özel yaşamımızdaki hem de genel yaşantımızdaki eksiklikleri öğrenir yâda adar. Bu tür eksiklikleri gidermek adına elinden geldiğince yüksek bir performans gösterir. Hem güler yüzü hem de kültür seviyesi ile üst düzey memnuniyet sağlamaktadır. Bu nedenle de hem günümüzü hem de gecemizi renklendirmek için bir karşıyaka escort Bayanla irtibata geçebilirsiniz.

Bu nedenlerle sitemize girerek tüm Escort İzmir bayanlarına rahatlıkla ulaşabilir ve aynı zamanda tüm imkânlarının dan dan yararlanmayı en kolay hale getirerek sizlere en iyi hizmetleri vermekten gurur duyuyoruz.

Travesti merakım yüzünden

Arkdaşlar ben direk sizlere bir itirafta bulunmak istiyorum. Kadınlardan daha çok , hatta liseli kızlardan daha çok hoşuma giden travesti ile sikişmek. Daha öncesinde lise döneminde de oral sex yapan kız arkadaşlarım vardı ve size şunu söyleyebilirim ki bir travestiden oral muamele satın almadan oral sexin ne olduğunu bildiğinizi sanmayın. sanki xhamster porno yıldızları tadında..

Sırf bu isteğim yüzünden ve amatör porno travestisi seven biri olarak geçenlerde bir travesti ile sex için bizim buralarda travestilerin takıldığı bir yere gittim, bir kaç dakika sonra yanımıza kız gibi bir travesti geldi ve onu görür görmez kendi kendime işte bu gece ağzını sikeceğim kişi .. ufak bir pazarlık sonrası arabaya aldım ve aletimi çıkararak travestinin eline verdim, o kadar güzel okşuyordu ki birden ağzına alıp emmeye başladı, o emdikçe ben dur dur diyordum çünkü boşalmamak için kendimi zor tutuyordum, bir kaç dakika böyle can çekiştikten sonra sonunda tutamadım ve ağzına boşalmaya başladım

ben boşalırken her bir damlasını itina ile ağzında tuttu ve işi bitince kağıyı açarak dışarı tükürdü.o gün eve gider gitmez bir kaç defa hd porno izledim. başıma gelen ilginç olay ise o gece o ilişki için travesiteye verdiğim paranın yanı sıra birde koltuklarım sperm lekesi oldu, bilen bilir sperm lekesi öyle kolay kolay çıkmaz ve arabaya her binen bana ne yaptın lan 31 mi çektin diye dalga geçer oldu. o gün bu gündür bana 31 derler :S

Yaz tatilimde Ceren’i siktim

Merhaba beyler, az sonra anlatacağım hikaye tamamen yaşanmış gerçek bir sikişten alınmıştır. Geçen yaz Antalya’ya tatil için gitmiştim dayım ile birlikte. Denizin buz gibi soğuk sularından gelirken dayıma Şahin K şakası yapmıştım ve oda tekme tokat dalmıştı :) Her neyse konu bu değil. Kaldığımız otelde tanıştığım Ceren dışardan bakışta bir escort ‘a benziyordu. Kızı ilk gördüğüm gibi zaten dayıma ”dayı ben bu kızın var ya amına koyarım” dedim. Dayım tabi şaka anladı bunu güldü geçti. Bense Ceren’i sikmeyi kafaya koymuştum. O gece bir disco barda götünü sallarken gördüm.

Zaten diskoya gitmeden önce evde Sikiş izle ları izlediğim için sikecek varlık arıyordum. Derken Ceren’in yanına sokuldum. Hemen iki bira ısmarladım. Meğersem Ceren harbiden kevaşeymiş. Ucuza gitti kız. Biraları içtikten sonra hafif sarhoş olup ”hadi yukarı odama çıkalım orada beni escort bayan gibi amımdan götümden sik” dedi. Ben tabi çok şaşırdım ama nihayetinde benimde amacım zaten bu kızı sikmekti. Neyse yukarı çıktık ama bir problem vardı. Üzerimde prezervatif yoktu istenmeyen problemlerle karşılaşmamak için prezervatif aramaya çıktıp. Bütün tatil arkadaşlarımı ziyaret ettim prezervatif bulmak için ama nafile bulamadım. Son umut dayımın odasına gittim.

Odaya girdiğimde yarrağını sıvazlayan dayım istanbul escort bayan pornolarını izleyip kendini tatmin ediyordu. Beni görünce şaşıran dayım ”oooo sen miydin yeğen pompa işleri nasıl gidiyo sikebildin mi o kızı ? ” dedi. Bende ” dayı tam üzerine bastık ayağını kaldır, bende o iş ile meşgulum şuan ama prezervatif lazım” dedim. Dayımda hemen kıyıda köşede bıraktığı 1 tane prezervatifi bana verdi. Ben daha yolda giderken prezervatifi takmış Ceren’in yanına gitmiştim. Yukarı çıktığımda zaten Ceren’e önlü arkalı öyle bir girişti ki Ceren önümüdeki 1 hafta boyunca götünün üstüne oturamadı.

sınıf arkadaşım meğerse bir eskort kızmış

ben antalyada okumak için bundan iki yıl önce geldim ve şuan gayet eğlenceli bir çevreye sahip, okul bitmesin de daha çok antalyada kalayım kendi kendine çabalayan bir gencim. okulda ki arkadaşlarım kafa dengi çocuklar , o kadar ki zaman zaman belirli arkadaşlarla ama herkesle değil , grup sex e girdiğim bile oluyor. grup sex için uzun süredir okuldan kızlar arasakta bulamadığımız için genelde antalya escort kızlardan grup porno için para karşılığı yarım almaktayız :)

yardım almaktayız sözü para verip sikişiyoruz sözünün daha kibar olanı olduğu için onu seçtim :) neyse konuma geleyim geçen gün grup sex için üç arkadaş yani toplam dört kişi bir parti sikiş için bayan escort anlaştık , escort kızı daha önce hiç görmmiştik sadece sitelerden edindiğimiz bilgilerin doğrultusunda bir iletişim sağladık ve akşam kızla buluştuk, kızı görür görmez şok olmuştum çünkü kız bizimle aynı dersleri alan tuğçe isimli bir üniversite öğrencisiydi. her ne kadar çok olsakta üç arkadaş dört araya gelerek tuğçe ile unutulmaz bir grup sex yaşadık.

tuğçe bize indirim yapmak yerine daha fazla ücret verdi ve yaşananları kimseye anlatmamamız için bize yenim ettirdi ama bu kimsenin umurunda olmadı tabi, yaşanan o unutulmaz grup sikişi ve tuğçenin bir antalya escort bayan olduğunu yakın arkadaşlarıma şahsen ben söyledim, yalnız belirtmem gerek tuğçe erkekleri nasıl idare edeceğini çok iyi biliyor. o anlar aklıma geldikçe sanki grup video sikişi izler gibi tatmin olasım geliyor.

Yeni taşınan komşumuzu fena becerdim

Selam arkadaşlar size yaşadığım bir seks hikayesini anlatıcam. Ben 14 yaşındayken çok abaza bi çocuktum. Aklım fikrim amda götteydi. Komşumuz Nuriye ablanın koca götüne ve memelerine bakarak az 31 çekmişliğim yoktur. O sıralarda tam porno videoları yeni keşfettiğim dönemlerdi. Çünkü o zamanlar internet bu kadar yaygın değildi. Sikimiz vardı ama bu ne işe yarıyo napacaz bunla bilmiyorduk. Sadece işemeye yarıyor sanıyorduk, neyseki öyle değilmiş işte bunu öğrenmemle birlikte pornoyu keşfettim zaten. Hemen açtım bi tane Türk Porno , herifçioğlu arap hatunu inleterek sikiyordu. Ben tabi acayip gaza gelmiştim. Tam o sırada komşumuz Nuriye abla beni çağırdı. ”Aliii bize gelsene bi” dedi. Bende gittim tabi o sırada benim yarrak hala sert ve dimdik. Nuriye abla yarrağımı görsün diye hiç saklamaya bile çalışmadım. Nitekim o da gördü ve ”aaa o ne len orda öyle çapkın şey naptın sen bakalım” dedi. Ben içeri evlerine geçmiştim ve oturma odasına oturdum. Nuriye abla da HD Porno izliyormuş. Ben ”ooo nuray abla hd porno takılıyosun” dedim. O da bana ”e naparsın be Ali işte erkeksizlik çok zor, uzun süredir içime yarrak bile girmiyor anca kendimi parmaklayabiliyorum işte” dedi. Ben hemen benim 17 santimlik aleti çıkarttım ve masaya vurdum. ”al Nuriye abla benim yarrağımı sokalım sana” dedim. Güldü ve atladı üstüme artık sikişmeye başlamak üzereydik. Ben Nuriye ablanın memelerini sömürmeye başlamıştım. Meme emer gibi Nuriye ablanın kocaman memelerini yalıyordum. 17 santimlik yarrağım artık zonklamaya başlamıştı ve amcığa girmek için sabırsızlanıyordum. Ama önce aynı public pornodaki gibi yarrağımı yalatmak istiyordum. Nuriye ablaya doğru uzattım yarrağımı ve müthiş bi şekilde sanki kökünden koparacakmış gibi yalıyordu. Ben erkenden boşalmamak için durdurdum ve artık amına girmek istediğimi söyledim. Önümde domaldı ve amcık dudakları önümdeydi. Ben üç beş dil atarak Nuriye ablayı iyice çıldırttım ve artık yarrak için deli olmuştu. Ona sokmam için ağlıyordu nerdeyse. Bende daha fazla onu üzmeden amcığına soktum ve pompalamaya başladım. Hayvan gibi sikişiyorduk artık. Altımda inleyen Nuriye abla çıldırmıştı ve çok hızlı bi şekilde ileri geri yaparak yarrağımı coşturuyordu. Ben daha fazla dayanamadım ve Nuriye ablanın amcığının derinlerine bağırarak boşaldım. Artık rahatlamıştım ve yatabilirdim. O olaydan sonra Nuriye ablayı bi daha burda hiç görmedim başka bi şehire taşınmışlar sanırım, keşke burda olsada hala sikebilsem.

Ateşli Bir Bayan Olarak Bende İş Var

Merhaba seks hikayesi seven arkadaşlar, bende sizler gibi sex hikayeleri okumayı çok seviyorum, aslında bu tür işlere önce porno videolar izleyerek başlamıştım. Evde kaçamak bir şekilde sık sık porno video izlerdim ve bir gün bir sex hikayeleri sitesine girdim ve o günden sonra sık sık porno video izlemek yerine daha ziyade yaşanmış sex hikayeleri takip etmeye başladım.

evli ve 3 çocuk annesi bir kadın olarak kocamın aksine bende hala sex isteği var, kocam ise haftada bir defa ya istiyor ya istemiyor benimle ilişkiye giriyor, ben günlük sevişmek ve tatmin edilmek isteyen bir kadın olduğum için ne yalan söyleyeyim ki dözüm dışarda ve zaman zaman kocamı aldatmak aklımdan geçmiyor değil . kocam bana yakınlaşmadığı zaman porno izlemek için porno kanallarını açıyorum , kimi zaman liseli yıllarım aklıma geliyordu, seksi porno kızları gibi ateşli giyinip okula gittiğim yıllar :) işte o yıllardı bana hatırlatacak bir porno izlemek için bilgisayara geçiyorum .

o gün fatura ödemek için , ptt ye girdim ve tafurayı memura vererek ödeme yapacağımı söyledim , aslında üzerimde o kadar da ateşli bir kıyafet yoktu ama bilemiyorum benim sıradan kıyafetlerim açık seçik biraz. bazen aynada kendime bakar ve porno yıldızı esmer kızlar gibi göründüğümün farkına varırım :) . fatura alan memur uzun bir süre gözlerini benden alamadı ve bende o bakışlara karşılık vermek için gülümsedim . ayak üstü bir kaç dakika sohbet ettikten sonra faturamı yatırarak oradan ayrıldım. eve geldiğimde faturamın üzerinde ki numarayı gördüm, benimle görüşmek istediğini not eden adam numarasını da yazmıştı, sanırım daha fazla dayanamayacağım ve arayıp eve davet edeceğim. kim bilir belki bir o kadar escorttan söz ediyorum benimde artık sex hayatı özgür bir parti sikiş kızı olmamın zamanı gelmiştir.

Eminim amcığı onlardan daha da güzel olacaktı

Yengemin saçlarını keserken masaj lafı geçince yengemin çok hoşuna gitti. Benim daha çok hoşuma gitmişti. Heyecanlanmaya başlamıştım. Gerçi omuzlarına yapacaktım ama bir çaresini bulup bu fırsatı iyi değerlendirmem lazımdı. Düşünürken saçlarının kesmesini bitirdim. Aklımda porno izlerken gördüğüm kadınlar geldi.

Yengem gibi şişman kadınların amcıkları kalçaları gözümün önüne gelmeye başladı. Vücuları da aynı yengem gibiydi. Yengemin kalçaları teni vücudu hep aynı kadınlar gibiydi. Ve eminim amcığı onlardan daha da güzel olacaktı. İzlediğim türk porno filmlerdeki türk kadınlarının bile kalçaları yengem kadar güzel değildi. Eteğinin üzerinden gördüğüm halde yengemin kalçaları acayip beni etkiliyordu. Çıplak görsem demekki kalpten beni götürecekti. İnternette yengem gibi bir sürü kilolu kadın vardı. Kocaman amcıkları ve kalçaları vardı. Hatta grup porno izlerken gördüğüm zenci kadınların bile kalçaları yengemin kalçaları kadar güzel değildi. Neyse saçlarının kesmesini bitirmiştim. Çarşafı kaldırdım ve yengemin saçlarının döküldüğü yerleri temizledim. Yengem ben bi saçlarımı yıkayayım dedi banyoya doğru yöneldi. Aklıma hemen bir fikir geldi ve heyecanla yengemin arkasından seslendim. Yenge dur dedim. Saçlarını ben yıkarım. Olmaz oğlum zahmet olmasın zaten keserken yoruldun dedi.

Yok yenge dedim olur mu ben zevkle yıkarım dedim. Gülümsedi zen herşeyden zevk alıyorsun dedi. İçim gitti tabi. Tabi ki yenge dedim ben sana her şeyde zevk alırım sen merak etme dedim. E o zaman hadi gel de saçlarımı yıka dedi. Birlikte banyoya gittik ama benim heyecanım artık belli olmaya başlamıştı

Evime temizliğe gelen 50 yaşındaki kadının kocaman amı

Evime temizliğe gelen 50 yaşındaki kadının kocaman amını yalayacağım hiç aklıma gelmezdi. Demekki o kadın da hasret çekiyordu ve hemen teslim olmuştu. Yarağım kazık gibi olmuştu ve o kocaman amcığa girmeyi sabırsızlıkla bekliyordu.

porno izlerken gördüğüm manzaralar artık gerçeği oluyordu ve kocaman amcık sikmenin zamanı gelmişti. Kocaman amcığı yalarken koltuğun yanına kalçamı koydum ve yan taraftan amını yalamaya başladım. Temizlikçi abla gözünü açtı ve ona daha yakın olduğumu görünce eliyle baxerimin üzerinden yarağımı okşamaya başladı. Artık hiç çekinme yoktu ve o da deli gibi istiyordu. Ben hararetle onun amını yalıyordum o benim yarağımı okşuyordu. Baxerimi çıkardım ve yarağımı eliyle iyice okşamaya başlamıştı. Bilgisayardan gay porno izlediğim zamanlarki gördüğüm gibi yarağımı eliyle okluyordu. Kocaman amından sular akmaya başladı. Aynı zamanda da temizlikçi abla inilti yapmaya başladı. Onun da acayip hoşuna gidiyordu. Sonra doğruldum ve ön tarafından yarağımı o kocaman amcığa dokundurmaya sürtmeye başladım. Artık ikimiz de amatör porno izler gibi zevk alıyorduk ve sıcacık amına yarağımı sokmaya başladım. Amı o kadar büyüktü ki ucundan dokundurunca birden haşırt içine gitti. Ohh diye bir ses geldi abladan. Benim de acayip hoşuma gitmişti. Sıcacık amına girip çıkmaya başlamıştım. Girdikçe amının içinin yandığını hissediyordum.

Abla ne kadar sıcak amın var dedim. E uzun zamandır o da yanıyor dedi. Demekki o da uzun zamandır benim amsız kaldığım gibi o da yaraksızmış meğer. Ben nerden bileyim. Ama iyi olmuştu. Kocaman sıcacık am sikmenin keyfini yaşıyordum